6061 hliníkový kryt
Platforma založená na KV ECU
Vysokorychlostní ethernetová komunikace
Kompatibilní se všemi funkcemi EMtron Proven Motorsport
Plná integrace CAN Bus OEM
Kompatibilní s VSC - programovatelné uživatelem
Správa točivého momentu k replikaci OEM - programovatelný uživatelem
Lze upgradovat na provoz modelu EMtron Fuel instalací flexibilního měřiče, snímače teploty paliva a tlaku paliva
Možnosti rozšíření vstupu prostřednictvím konektoru DTM
3 náhradní analogové voltové vstupy (pomocí rozšiřovacího portu)
1 náhradní digitální vstup
1 náhradní výstup Aux
2 x sběrnice CAN (OEM a rozšiřovací konektor pro externí zařízení)
Toyota / Subaru GT86 / BRZ / FR-S je vybaven čtyřválcovým motorem s plochou konfigurací, který využívá zajímavá kombinace čtyř (4) přímých vstřikovačů a čtyř (4) portových vstřikovačů pro palivo. The ECU musí být schopna ovládat oba typy vstřikovače spolu s přesnou kontrolou GDI.
Tlak čerpadla k cíli. Tlak GDI pracuje podstatně vyšší než u konvenčních
systém vstřikování portů.